Nyt website og kommunikations-strategi til antenneforening

DSA er en stærk, medlemsejet antenneforening med stor tilslutning. Antenneforeningen har været en af de eneste udbydere i lokalområdet, og har derfor ikke oplevet stor konkurrence. Men liberaliseringen af af markedet giver en situation med tiltagende konkurrence, og foreningen skal derfor sikre at behovet for den fortsatte eksistens kan vurderes af medlemmerne.

For at sikre fremdrift, og en fortsat konkurrencedygtig position, er DSA i gang med at udbyde hurtigere internet til foreningens medlemmer. Det har skabt et behov for at kommunikere produkter ud, og gøre det tydeligt for medlemmerne , hvilke fordele der er ved at vælge DSA til både TV, internet og telefoni.

Om projektet

DSA skal sikre sin konkurrencedytige position

DSA er en stærk antenneforeningmed stor medlemstilslutning. Antenneforeningen har været en af de eneste udbydere i lokalområdet, og har derfor ikke oplevet stor konkurrence. Men liberaliseringen af af markedet giver en situation med tiltagende konkurrence, og foreningen skal derfor sikre sin fremtidige eksistens.

For at sikre fremdrift, og en fortsat konkurrencedygtig position, er DSA i gang med at udbyde hurtigere internet til foreningens medlemmer. Det har skabt et behov for at kommunikere produkter ud, og gøre det tydeligt for medlemmerne , hvilke fordele der er ved at vælge DSA til både TV, internet og telefoni.

Resultatet

Kunde

Dyrup Sanderum Antenneforing

“Man skal lede længe efter et så nærværende og lyttende bureau, som Change. Vi er meget tilfredse.”

“Man skal lede længe efter et så nærværende og lyttende bureau, som Change. Vi er meget tilfredse.”

- Henrik Lindholm, formand, Dyrup-Sanderum Antenneforening

- Henrik Lindholm, formand, Dyrup-Sanderum Antenneforening

En strategi for vedblivende relevans

DSA har godt fat i beboerne i lokalområdet, men ønsker at alle bliver klar over, hvor godt et tilbud antenneforeningen har – især på internetfronten. DSA slår næsten samtlige øvrige udbydere på pris og kvalitet, men skal det fortsætte, kræver det fortsat stor opbakning i lokalområdet. Foreningen har på den baggrund behov for at øge synligheden omkring produkter og værditilbud, og den første opgave således at udarbejde en kommunikationsstrategi.

Et mere overskueligt og tidssvarende website

Udfordringen for DSA er at foreningen skal omfavne såvel yngre som ældre målgrupper på ét og samme website. Udtrykket er endt som informativt og præcist, men uden at virke overvældende. Vi har tillige fokuseret resurserne på at effektivisere interne arbejdsgange, og løfte den direkte kommunikation via nyhedsbreve og web-nyheder.

Skal vi også hjælpe dig?

Kontakt@change.dk
+45 70 60 55 61

Edisonsvej 2
5000 Odense C
Danmark

Kunne du lide casen? Del på sociale medier.

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter

Har du brug for at vende et projekt?

Kontakt os nu, og fortæl om dit projekt, så vi kan få sat et møde op, og sende dig et tilbud.

Få tilsendt et tilbud

Kontakt os nu, og fortæl om dit projekt, så sender vi dig et tilbud eller sætter et afklaringsmøde op.

Anders Jacobsen

01.

02.

03.

04.

05.