Fra MinbilDinbil til SnappCar.

Med den danske lancering er SnappCar blevet etableret som brand i Danmark, og MinbilDinbil transformeret til at være en integreret del af SnappCar. Den primære opgave lå i udformning af pressestrategi og den efterfølgende eksekvering.

Brandet er desuden etableret som en væsentlig spiller i udviklingen af den danske dele- og platformsøkonomi. SnappCar vækster i flere europæisk lande og er på få år gået fra 15 til 40 ansatte.

Change har bistået med PR- og kommunikationsopgaver såvel som en vifte af management-funktioner, herunder Country-, Community-, og Content Management.

Læs mere om SnappCar

SnappCar er en 100 % formålsdrevet b-corporation med en ambition om at vinde det europæiske marked og udbrede delebilkonceptet.

Virksomheden har hovedkvarter i Europas førende delenation, Holland, og med deres nye leasing-teknologi har de øget konkurrencen og hastigheden på markedsudviklingen i Danmark. Et formål som Change uden problemer kan tilslutte sig.

Vi understøtter også andre service-platforme. Se hvordan vi hjælper her TripSave her.

Alle vores ledelses- og kommunikationsfaglige kompetencer har været i spil i samarbejdet med SnappCar, og vi har sågar fungeret som landechef i en periode.

- CHEFKONSULENT, ANDERS JACOBSEN, CHANGE

Kontakt os for et uforpligtende tilbud

Vi ser frem til at hjælpe

Kontakt

Skal vi tage en kop kaffe i København, Aarhus eller Odense?

kontakt