Etablering af brand til full-service app-bureau.

Fra tomands-softwarevirksomhed til full-service app-bureau med 25 ansatte på under 3 år. House of Code har indtil nu årligt mere end fordoblet både omsætning og antal medarbejdere.

Etableringen af House of Code som nationalt anerkendt app-bureau er lykkedes med udgangspunkt i kommunikationsstrategien ‘House of Stories’, en stærk kernefortælling ‘Vi Elsker Apps’ og en sammenkobling med virksomhedens forretningsstrategi.

Change fungerer som ekstern kommunikationsafdeling for House of Code, og varetager, foruden almindelig drift, alle løbende aktiviteter og videreudvikling af virksomhedens brand.

Læs mere om House of Code

House of Code understøtter udviklingen hos de nye entrepenører og den digitale transformation i det hele taget.

App-bureauet er prototypen på den nye traditionelle virksomhed; en højvækst virksomhed med en klar social slagside.

House of Code investerer i medarbejdere og samfundet omkring sig. Samtidig er virksomheden, med sine apps, midlet til at nå målet for rigtig mange startups. Et projekt, Change let kan se sig selv i.

Vi har også understøttet opbygning af brands for andre bureauer. Se hvordan vi har hjulpet HelpHouse.io her.

Da vi startede samarbejdet med Change, havde vi styr på ambitionerne, kompetencerne og omsætningen, men manglede den røde tråd, der skulle sikre os de rette opgaver og synlighed i markedet.

- DIREKTØR, HOUSE OF CODE, JONATHAN BORNEMANN JUNKER

Kontakt os for et uforpligtende tilbud

Vi ser frem til at hjælpe

Kontakt

Skal vi tage en kop kaffe i København, Aarhus eller Odense?

kontakt