PRESSEMEDDELELSE: SÅDAN FÅR DU DIN HISTORIE I MEDIERNE

Du har en god historie, der fortjener at komme i medierne og spørgsmålene melder sig. Hvad er en pressemeddelelse? Hvad skal en pressemeddelelse indeholde? Og hvordan får man pressen til at interesse sig for sin historie? Pressemeddelelser kan være en vanskelig disciplin. De kræver masser af researcharbejde, gode sprogfærdigheder og et skarpt blik for målgrupper, […]

Læs mere

SEO: HUSK ROBOTTERNE, NÅR DU SKRIVER PÅ NETTET

Søgeordsoptimering: Søgeordsrobotter er en mindst lige så vigtig del af målgruppen som menneskelige modtagere. Derfor skal kommunikationsfolk blive bedre til at skrive til søgerobotter. Søgeordsoptimering eller ‘SEO’ får stadig større betydning for sprog og formatering på websites, blogs og landing-sider. I takt med udviklingen af søgemaskinealgoritmerne og de dertilhørende kunstige intelligenser, bliver søgeord, sætningsopbygning og tekstlængder […]

Læs mere

LYDEN AF FREMTIDEN: PODCAST OG STRATEGISK KOMMUNIKATION

Nye teknologier, forretningsmodeller og ikke mindst identiteter (arbejdsmæssige og politiske) tager form i disse år. Det betyder, at verden omkring os bliver mere kompleks, når vi skal rekruttere nye medarbejdere, sælge produkter, innovere på forretningen og processerne eller lede virksomheden eller organisationen fremad. Det kan se ud som om, vi skal alle disse ting på […]

Læs mere

BUREAU 4.0: AGIL KOMMUNIKATION

Følg vores tanker om strategisk kommunikation og PR her på bloggen. I øjeblikket taler vi meget om agil kommunikation på vores kontor. Det gør vi, fordi vi har opdaget, at et moderne PR- og kommunikationsbureau i vid udstrækning arbejder ud fra samme metodik som en tech-startup eller en udviklingsafdeling.

Læs mere

FORANDRINGSKOMMUNIKATION ER IKKE EN INTERN DISCIPLIN

En verden i forandring og nye teknologier har udvisket grænsen mellem organisation og samfund, og det har skabt et behov for ny forandringskommunikation.

Læs mere

Skal vi tage en kop kaffe i København, Aarhus eller Odense?

kontakt